ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ГПД 3-4 КЛАС

 Г П Д   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  3-4 КЛАС

23.04.2021ГПД

                                           
Добрий день, мої любі діти!

Продовжуємо наші дистанційні
зустрічі у групі продовженого дня!

І ми з вами розглянемо тему : «Як доводити почате до кінця?»

Кожна людина  живе на світі 
 займається улюбленими , та
неулюбленими справами. І нодітак буває, що у людини дуже  велика икількість справ і вона  береться за кожну, але іноді не доводить
деякі до кінця.  І тому, щоб у вас не
трапилось так, сьогодні я вам надам відповді на питання,  як доводити розпочате до кінця?

1 Подумайте, чи потрібно це
робити. Може, ви хочете себе змусити робити те, що вам непритаманне. Ну не ваше
це діло, немає ніякого бажання цим займатися. Якщо ви можете без шкоди для себе
і оточуючих позбутися цієї обридлової справи, то просто зробіть це.

2 Відрізняйте головне від
дрібниць. Принцип Парето свідчить: 20% справ приносить 80% результату. Так
навчіться відрізняти головне від дрібниць: робіть в першу чергу те, що
наблизить вас до результату. Ви в будь-якому випадку ніколи не встигнете
зробити все заплановане. Тому має сенс зосередитися на головному — а все інше
можна делегувати або ж робити у вільний час.

3 Їжте слона по шматочках. Якщо
ваша незакінчена справа — нереально величезна і вам страшно за неї братися, то
розбийте цю велику справу на кілька маленьких. Виконуючи крок за кроком
маленькі справи, ви самі не помітите, як завершите велику справу.

4 Все саме серйозне і неприємне —
на ранок. Вважається, що людина має обмежений запас сили волі. Вранці, після
пробудження, запас сили волі максимальний. Так що ранок оптимально починати з
того, чим вам необхідно, але не хочеться займатися.

5 Самодисципліна — необхідна.
Якщо ви замість того, щоб закінчити розпочату справу, зависаєте в соціальних
мережах, то ніхто вам вже не допоможе. Без самодисципліни домагатися успіху, а
то і жити дуже складно.

6 Перфекционізм заважає. Ставте
перед собою завдання закінчити справу в певні терміни. Не дозволяйте вашому
внутрішньому перфекціоністу зривати терміни в гонитві за ідеалом. Головне —
закінчити розпочату справу. Зробити справу добре, але не ідеально. Ну а
покращувати ії можна буде в процесі. Якщо ви не прислухаєтеся до цієї поради,
то ризикуєте ніколи не закінчити розпочате.

7 Обов'язково святкуйте свої
успіхи. Ви це зробили, а значить маєте повне право на відпочинок і подарунки.
Це послужить хорошою мотивацією завершувати незакінчені справи в подальшому.

Від незакінчених справ слід
позбавлятися. Інакше вони своєю наявністю будуть заважати нам жити. Будьте
щасливі!

Я сподіваюсь, що ці поради вам
допоможуть у  майбутньому.

А зараз ви прийготуєте олівці та
альбоми і намалюєте свої спостереження , 
за   працею людей на подвір»ї.

А також    зробіть фото «Прекрасний  світ природи», коли вийдете на подвір»я.

Пропоную переглянути  за 
посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-37KXY1yB0Y
мультфільм про дні тижня

Час закінчився.

Дякую всим .

До побачення!

Так добігла до кінця наша неділя
зустрічей у дистанційному форматі

22.04.2021ГПД

                                           
Добрий день, мої любі діти!

Продовжуємо наші дистанційні
зустрічі у групі продовженого дня!

І сьогодні ми з вами розглянемо
тему :

«Спостереження за працею людей на подвір’ях.»

У нас з вами не звичайна тема і
сьогодні ми нічого робити не будемо.

Ви поспостерігайте за працею людей
на подвір»ї.

І поміркуйте над такими питаннями
:

1.Як люди ведуть себе на подвір»її.

2.Чим вони займаються.

3.Що вони отримують від цієї праці.
 

Приготуйте такі міні – доповіді про
працю людей на подвір»ї

Тепер переглянемо мультфільми

https://www.youtube.com/watch?v=vXVZYcjHG_c

https://www.youtube.com/watch?v=QKDYkGs5k4U

https://www.youtube.com/watch?v=GaXwehRct1M

Час ГПД закінчівся, мерщій на  вулицю.

До зустрічі!
21.04.2021ГПД

                                           
Добрий день, мої любі діти!

 

Продовжуємо наші дистанційні
зустрічі у групі продовженого дня!

І сьогодні ми з вами розглянемо
тему : «Прекрасний  світ природи».

                              Природа – це
прекрасний світ навколо,

                                   Чудесний,
добрий і веселий.

                                         Це
Божий дар, що щастя нам дарує,

                                               
І радість у серцях малює…

 

 

Мета: розширювати знання учнів
про різноманітність природи; розвивати смислову та образну пам’ять, вмiння
узагальнювати; розвивати кмiтливiсть, мислення; виховувати бережливе ставлення
до природи, рослин і тварин; бажання берегти все живе, щоб у майбутньому не
з’являлися нові записи у Червоній книзі.

            Усе,
що нас оточує, серед чого ми живемо,— це природа.  Вона дарує все необхідне для життя людей,
тварин і рослин. Спiлкування з природою дає найбiльшу насолоду та радiсть,
викликає найпалкiшу любов до рiдного краю, до життя. Шепiт води, зелених
дiбров, спiв пташок, запах квiтiв — усе це природа рiдного краю. Недарма
природу називають ненькою. Всi ми — дiти природи, та не всi однаково добре
ставимося до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи. Любіть, бережіть,
охороняйте її багатства!

Сьогодні ми з вами перенесемося у
чарівний світ природи, де будемо гарно працювати, розминатися, гратися,
відгадувати загадки і пам’ятати правила поведінки на природі.

Розминка

1. Комаха, яка збирає квiтковий
нектар i перетворює його на мед.

2. Низький та колючий, солодкий,
не пахучий.

    Ягiдку зірвеш - руку обдереш.

. Птахiв змушує летiти у вирiй
голод чи холод?

4. Сам маленький, а шубка
дерев’яна.

5. Комаха, яку бояться птахи.

6. Влiтку — в шубi, а взимку —
голе.

7. Сидить кiшка на вiконцi, i
хвiст, як у кiшки, а все ж не кiшка.

8. Сам чорний, та не ворон, є
роги, та не бик, шiсть нiг без копит.

9. Видивляється у воду на свою
хорошу вроду.

10. Очi — на ногах, а будиночок —
на спинi.

11.У чистiм полi вiн росте: на
високих нiжках, в зелених панчiшках,

     квiточки блакитнi, оченьки привiтнi.

12.У водi купалася, та все ж
сухою залишилася.

13. Пiд одним ковпаком сiмсот
козакiв.

14. Б’ється, стука молоток,
поправляє нам садок.

15. Хто є ворогами пiвгвiнiв у
морi?

1. Хто любить перестрибувати з
гiлки на гілку?

2. Метелик, гусiнь якого завиває
кокон, а з нього виробляють шовкове  
волокно. (Шовкопряд)

3. Навеснi веселить, влiтку
холодить, восени годує, а взимку грiє. (Лiс)

4. «Шуба» пiнгвiна. (Жир)

5. Сiро-зеленi комашки, яких
полюбляють сонечка. (Тля)

6. Є голова, та немає волосся. Є
очi, та немас брiв.

    Є крила, та не лiтає. В холодi не мерзне,

    І спеки не боїться. (Риба)

7. Скiльки нiжок у комахи? (6)

8. Хто ранiше всiх встає?
(Пiвень)

9. Дихають, ростуть, а ходити не
можугь. (Рослини)

10. Велика хижа морська риба.
(Акула)

11.Дуже товстi ноги маю, ледве їх
переставляю,

     Сам високий я на зрiст, замiсть носа в
мене хвiст. (Слон)

12. Скiльки пальцiв на ногах у
страуса? (2)

13.Куди зайцевi зручнiше бiгти —
згори чи вгору? (Вгору)

14.Уночi гуляє, вдень спочиває,
має круглi очi, бачить серед ночi. (Сова)

15. Найспритнiша тварина-бiгун.
(Гепард)

«Впiзнайте мене»

1. Цей гарний i цiнний птах
заслуговує на увагу людей i охорону. В однiй iз вiдомих дитячих казок його
назвали «гидким каченям». (Лебiдь)

2. Пташеня цього птаха малесеньке
— 3 г, але воно хоч і слiпе, несе на спинi iнше пташеня. Що ж воно робить?
Викидає всiх iз гнiзда. Але мине 4 днi, i цей iнстинкт зникне. Цi птахи не
висиджують i не виховують своїх дiтей, а пiдкидаютъ їх рiзним птахам. (Зозуля)

3. Великий птах iз довгими ногами
й прямим дзьобом, полює в мiсцях, багатих на воду. Про нього в народi кажуть:
«Птах, що приносить дiтей, щастя». (Лелека)

4. Цi птахи можугь передбачити
погоду. Ще їх називаютъ маленькими барометрами. Про них в народi кажуть:
«Низько лiтають над землею — на дощ». (Ластiвка)

1. Ми з’являємося найпершими,
коли ще лежить сніг. Нас вважають сміливими і сильними. Але тільки – но ми
зацвітаємо, нас зривають. Нам сумно. Через це ми потрапили до Червоної книги
України. (Підсніжник)

2. ці квіти схожі на предмети, що
дзвенять. Вони мають сині очка і називаються (Дзвіночки)

3. Ця квітка пов’язана з ім’ям людини.
Означає кохання і бажання зустрічі. Лікарська рослина, в ній купають немовлят.
(Ромашка)

4. Назва якої квітки починається
і закінчується на голосний звук? (Айстра)

«Пташиний аукціон»

Ось і «Пташина галявина». А там
ціла лазня! (Оповідання В.Приходько «Пташина лазня»). Скільки птахів згадується
у цьому творі?

Після зливи утворилася невелика
калюжа. Прилетів шпак, забрів у калюжу, напився й ну купатися! Далі вийшов на
траву, обтрусився, заходився чепуритися.

Згодом горобець нагодився.
Товчеться в калюжі, галасує.

За ним прилетіла галка, чубатий
жайворонок, синиця. Сорока теж надумала свої білі боки помити. Хлюпаються птахи
у воді, від задоволення пісні співають.

Ось тобі й пташина лазня!

Поряд було ще кілька калюж, але
вони не приваблювали пташок. Однак чому?

Посеред калюжі, яку вподобали
птахи, ріс полин. У воді мокло кілька кущиків. Тепер ясно, чому пташки
облюбували саме цю калюжу: полин здавна відомий, як засіб проти комах. Ось і
позліталося стільки охочих полікуватися.

Щоб пройти через галявину, треба
довести, що ви знаєте птахів. Діти по черзі називають пташок. Хто не знає -
вибуває.)

«Показуха»

(

Хвилинка цікавинка

         В
Індії живе павук який може не їсти 18 років.

         Жирафа
- найвища тварина світу (15м).

         Синиця
за добу з'їдає стільки, скільки важить сама.

         Одна
сова з'їдає за літо 1000 мишей, зберігаючи 1000 кг зерна.

         Орел
з-поміж хмар бачить ховрашка, а корольок бачить мишку.

         В
Америці росте найвище дерево на Землі - секвоя, яке в заввишки як 30 поверховий
будинок, а товщина стовбура 9 м.

         Найкращій
будівельник серед тварин - бобер. Він валить невелике дерево за 2 хвилини. Хату
будує на березі водойми, а вхід до неї робить під водою.

Що росте у лісовому домі?

Влітку в шубі ,а взимку  - голе (Дерево)

            Навесні
народилося, влітку зеленилося,

            Восени
пожовтіло і за вітром полетіло (Листя)  

            Весною
росте, літом цвіте,

            Восени
осипається, взимку відсипається,

            Лікує
від грипу, кашлю і хрипу (Липа)

            На
дереві гойдається,

Жупан колючий має.

            На
літо одягається,

А восени скидає (Каштан)

            Зелена,
а не гай, біла, а не сніг,

Кучерява, а без волосся (Береза)

На «я» починається.

На «я» закінчується.

В саду росте.

            На
ній плоди є (Яблуня)

            Широке
дуже листя в мене:

            П’ятикутне
і різьблене.

            Наче
скульптор різаком

            Працював
над тим листком (Клен)

 

Серед літа – метелиця:

Пух летить і стелиться (Тополя)

                        І
зелена, і колюча ,і пухнаста, і пахуча

                        Посеред
кімнати стала, нас зі святом привітала (Ялина)                               

Пада сніг, мороз тріщить, а вона
мов жар горить.

Прилітайте, пташенята, ягодами
ласувати (Горобина)

                        Навесні
рожевий цвіт, восени - червоний плід

                        В
неї повно колючок, колеться мов їжачок (Шипшина)

 Живе один батько і тисячі синів має,

 
Всім шапки справляє, а собі не має. 
(Дуб)        

Що за дерево таке:

І гіллясте, і струнке,

Коли першу букву взятии

Рабом може воно стати.  (Граб — раб)

                                    Колюча
– та не їжак,

                                    Зелена,
запашна.

                                    Не
ходить, не летить

                                    На
місці все життя стоїть. (Ялина, сосна)

Є у родички ялини

Неколючі голочки.

Але на відміну від ялини,

Обпадають ті голки. (Модрина)

Ви всi добре сьогоднi
попрацювали. Хочеться вiрити, що тi знання, якi ви отримали сьогоднi, не
забудуться нiколи. Тож пiклуйтеся про «братiв наших менших», будьте природi
другом! Дбаймо про неї, примножуймо її багатства, будьмо мудрими й добрими у
ставленні до природи, прислухаймося до всього живого, вивчаймо, шануймо, будьмо
уважними, чуйними, дбайливими. Не ходіть по землі навмання. А звертайте увагу
на кожну стеблинку, робіть для себе відкриття, і ви інакше зрозумієте життя,
відчуєте себе в чарівному світі природи.

                        Напам’ять
про сьогоднішній захід я залишаю вам пам’ятку «Будь природі другом». Хай вона
справді допоможе бути природі другом.

                                     Любий
друже! Я благаю –

                                            Природу
вмій любити,

                                              Не
смій ніколи і нізащо

                                                  Їй шкоду спричинити!

А зараз перегляньте   відеоматеріали про природу
https://pin.it/1jduR9F

https://pin.it/6l4GgTG

.https://pin.it/4lIxvyEсвіт
природи

https://pin.it/3TVVp45

https://pin.it/63DNDmM

https://pin.it/6cTiSZm

https://www.youtube.com/watch?v=R795gjM3xj4
7 ЧУДЕС ПРИРОДИ

https://www.youtube.com/watch?v=pQda3iUt2jg

https://pin.it/4GfpYkF

https://www.youtube.com/watch?v=IC6oZqdZScoМУЛЬТФІЛЬМ

https://www.youtube.com/watch?v=-CG5bPaO_F4МУЛЬТФІЛЬМ
БЕРЕЖІТЬ ПРИРОДУ

https://www.youtube.com/watch?v=4hqeKDPyUaQНАВЧАЛЬНИЙ
МУЛЬТФІЛЬМ

https://pin.it/asX6PBP

https://pin.it/7HlnyiL

Ось і добігла до  кінця наша  зустріч.

І за розкладом  прогулянка на свжому повітрі

До зустріч!



19.04.021

Добрий день , шановні діти!

Продовжуємо з вами  наші зустрічі у дистанційній  формі,

Тема нашої зустрічі  «Сірники  не для забави, з ними страшно мати справи»

Мета:  розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей, та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і предметами пожежного щита; ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

 Я рада зустрічі з вами.І хочу сьогодні з вами поговорити про пожежну безпеку.Отже тема нашого заняття «Сірники – добро і зло, знає місто і село».А зараз пропоную вам відгадати загадки.

1. Бажаний гість,

замість цукерки дрова їсть.

2. Без крил, без ніг, без рук, а вгору піднімається.

3. Лежать у порядку дерев’яні малятка, білі, здорові, всі чорноголові.

 Сидять у коробці

Укупочці хлопці.

Хто хоче світити —

Готові служити.

Не чіпайте, діти,

Їх на забавки,

Бо можна згоріти.

Що це?…

5. Вогняний у мене

Ротик,

Язичок у ньому —Гнотик.

 Дивень-півень танцюриста,

Вдача в нього дженджуриста,

Язиків зі сто він знає,

Та ніколи не співає.

7. Лісом він котився з ревом,

Їв кущі, траву, дерева.

А коли напивсь води —

Стих і згаснув назавжди.

Вихователь.Молодці,діти,все вірно.

— Діти, а чи  знаєте ви, коли люди почали використовувати вогонь?

Ознайомлення з ілюстраціями.Пропоную дітям розглянути ілюстрації,де зображено використання вогню у різних сферах життєдіяльності людини

 



, 


 





ТАК ВИГЛЯДАЄ  ПОЖЕЖНИЙ ЩИТ


 



 



Іілюстрація пожежного щита  Це пожежний щит. 

















Ми знаємо, що на всіх підприємствах, у школах, дитсадках є місце, де.зберігаються речі, необхідні для гасіння пожежі.

Я вам про нього зараз розповім.

 Пожежний щит фарбується у білий колір з червоною окантовкою — на білому тлі помітніші червоні пожежні інструменти, все обладнання повинно бути червоного кольору -для залучення уваги. Обов’язкове обладнання пожежного щита включає такі пожежні інструменти: багор, лом, лопата штикова та/або совкова, сокира, конусні відра.

Вихователь. Діти, ви мабуть вже трішки виомилися?Давайте пограємо з вами!

Що потрібно зробити ,якщо виникла пожежа:

1. Ні в якому разі не слід панікувати.

2.Викликати пожежників

2.Набирати номер «01»,

3.Називаюти свою домашню адресу.

Пожежа – це неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, що розповсюджується. Щорічно від пожеж стається безліч нещасних випадків, завдаються значні матеріальні втрати.

Будь-яка пожежа починається із загорання, яке інколи може ліквідувати одна людина, якщо має відповідні навички та знає правила поведінки під час пожежі. Тому, у разі виникнення пожежі необхідно заздалегідь знати: де і які засоби пожежогасіння розміщуються та як ними користуватися.

 

Під час пожежі необхідно остерігатися високої температури, задимленості та загазованості, обвалу конструкцій будинків і споруд, вибухів технологічного обладнання і приладів, падіння обгорілих дерев, а також провалів. Небезпечно входити в зону задимлення.

 

Рятуючи потерпілих з будинків, які горять, слід пам’ятати:

 

перед тим, як увійти у приміщення, що горить, накрийтесь мокрою ковдрою, будь-яким одягом чи щільною тканиною;

двері в задимлене приміщення відкривайте обережно, щоб уникнути займання від великого притоку свіжого повітря;

у сильно задимленому приміщенні рухайтесь поповзом або пригинаючись;

для захисту від чадного газу необхідно дихати через зволожену тканину;

у першу чергу рятуйте дітей, інвалідів та старих людей;

звертайте увагу, що маленькі діти від страху часто ховаються під ліжко, в шафу та забиваються у куток;

виходьте із осередку пожежі в той бік, звідки віє вітер;

якщо на людині горить одяг, зваліть її на землю та швидко накиньте пальто, плащ або будь-яку ковдру чи покривало (бажано зволожену) і щільно притисніть до тіла, у разі необхідності викличте медичну допомогу;

якщо загорівся ваш одяг, падайте на землю і перевертайтесь, щоб збити полум’я, ні в якому разі не біжіть – це ще більше роздуває вогонь;

для гасіння пожежі використовуйте вогнегасники, пожежні гідранти, а також воду, пісок, землю, кошму, ковдри та інші засоби, пристосовані для гасіння вогню;

бензин, гас, органічні масла та розчинники, що загорілися, гасіть тільки за допомогою пристосованих видів вогнегасників, засипайте піском або ґрунтом, а якщо осередок пожежі невеликий, накрийте його азбестовим чи брезентовим покривалом, зволоженою тканиною чи одягом;

якщо горить електричне обладнання або проводка, вимкніть рубильник, вимикач або електричні пробки, а потім починайте гасити вогонь.

Якщо пожежа застала вас у приміщенні, слід дотримуватись наступних правил:

 

якщо ви прокинулись від шуму пожежі і запаху диму, не сідайте в ліжку, а скотіться з нього прямо на підлогу;

до дверей приміщення слід повзти підлогою під хмарою диму, але не відчиняти двері відразу;

обережно доторкніться до дверей тильною стороною долоні, якщо двері не гарячі, то відчиніть їх та швидко виходьте;

якщо двері гарячі, не відчиняйте їх – дим та полум’я не дозволять вам вийти;

щільно закрийте двері, а всі щілини і отвори заткніть будь-якою тканиною, щоб уникнути подальшого проникнення диму. Повертайтесь поповзом у глибину приміщення і приймайте заходи до порятунку;

присядьте та глибоко вдихніть повітря, розкрийте вікно, висуньтеся та спробуйте покликати за допомогою;

якщо ви не в змозі розкрити вікно, розбийте віконне скло твердим предметом та зверніть увагу людей, які можуть викликати пожежну команду;

якщо ви вибрались через двері, зачиніть їх та поповзом пересувайтесь до виходу із приміщення;

обов’язково зачиняйте за собою всі двері;

зверніть увагу, що під час пожежі заборонено користуватися ліфтами;

якщо ви знаходитесь у висотному будинку, не біжіть вниз крізь вогнище, а користуйтеся можливістю врятуватися на даху будівлі.

Запам’ятайте: у всіх випадках, якщо ви в змозі, зателефонуйте «101» і викличте пожежну команду.

 

Пожежі часто виникають у лісах, степах та на торфовищах. Масові пожежі можуть виникати в спеку та під час посух від ударів блискавки або від очищення поверхні землі випалюванням сухої трави та необережного поводження з вогнем. Такі пожежі можуть спричинити спалах дерев’яних мостів, дерев’яних стовпів ліній електромереж та зв’язку, складів нафтопродуктів та інших матеріалів, що горять, будівель в населених пунктах. Від таких пожеж може постраждати значна кількість людей та тварин.

 

Якщо ви опинилися в осередку пожежі:

 

не панікуйте та не приймайте поспішних, необдуманих рішень;

не тікайте від полум’я, що швидко наближається у протилежний від вогню бік, а долайте крайку вогню проти вітру, закривши голову і обличчя одягом;

з небезпечної зони, до якої наближається полум’я виходьте швидко, перпендикулярно напряму розповсюдження вогню;

якщо втекти від пожежі неможливо, то вийдіть на відкриту місцевість або галявину, ввійдіть у водойму. Слід накритись мокрим одягом і дихати повітрям, що знаходиться низько над поверхнею землі – повітря тут менш задимлене. Рот і ніс необхідно прикривати одягом чи шматком будь-якої тканини;

для того, аби погасити полум’я невеликих низових пожеж, можна гілками листяних порід дерев забити полум’я, залити водою, закидати вологим ґрунтом та затоптати ногами;

під час гасіння пожежі не відходьте далеко від доріг та просік, не упускайте з виду інших учасників гасіння пожежі, підтримуйте з ними зв’язок за допомогою голосу;

будьте обережні у місцях горіння високих дерев, вони можуть завалитися та травмувати вас;

особливо обережними слід бути у місцях торф’яних пожеж, адже там можуть утворюватися глибокі вирви. За можливості, треба перевіряти палицею глибину слою, що вигорів;

після виходу із осередку пожежі повідомте місцеву адміністрацію та пожежну службу про місце, розміри та характер пожежі.

Якщо людина знає правила безпеки під час пожежі, вона в змозі не лише врятувати своє життя, а й надати допомогу іншим людям та врятувати матеріальні цінності від вогню.

 

Перша допомога при опіках:

 

посадіть або покладіть постраждалого;

обливайте місця опіків великою кількістю води (15 хвилин і більше, будьте обережні, щоб уникнути переохолодження постраждалого, особливо взимку);

якщо є можливість, то зніміть з уражених місць каблучки, годинники, паски, взуття до того, як утворились набряки;

зняти предмети одягу, які згоріли або ще тліють, можна лише у тому випадку, якщо вони не пристали до уражених місць постраждалого;

всі опіки необхідно захистити, прикриваючи їх чистою тканиною без ворсу (простирадло або наволока);

викликати швидку медичну допомогу за телефоном «103»;

Запам’ятайте! Не чіпайте нічого, що пристало до місця опіку!

 

Не змащуйте опіки ніякими кремами, лосьйонами, оліями або маслами! Не проколюйте пухирі!

Пропоную дітям вивчити прислів’я

• Не жартуй із вогнем — це небезпечно.

• Вогонь не вода — вхопить — не спливеш.

• Коли гуляєш в лісі, запам’ятай, вогню ніколи в лісі не залишай!

• Хай дитина знає кожна — жартувать з вогнем — не можна!

• З малої іскри — великий вогонь.

• Не грайся з вогнем — обпечешся.

• Коробка сірників, хоч і мала, наробити може багато лиха.

• Вогонь нам друг, та не завжди — чекати можна від нього біди.

• Запам’ятай це, дітвора,— газ і сірники — не гра!

https://vseosvita.ua/library/zanatta-na-gpdurok-bezpeki-sirniki-dobro-i-zlo-znae-misto-i-selo-88579.html

Гра «Юні пожежники»

Розставити у певній послідовності ілюстрацій, на яких зображений порядок роботи пожежників під час пожежі, дії з пожежною машиною. https://euroservis.com.ua/ua/chto-neobkhodimo-sdelat-v-pervuu-ochered-pri-vozniknovenii-pozhara/

На сигнал «Одягни пожежного» необхідно дібрати і розмістити на дошці малюнки із зображенням спецодягу пожежного.

https://youtu.be/4SvvVEFgXKI  пожежний щит

https://youtu.be/_tL33FTfesA пожежний одяг

https://youtu.be/a_dlA0xHOC0 навчальний фільм про ебезпеку  вогню

https://www.youtube.com/watch?v=ABYGUfKE1II мультфільм про вогонь

https://www.youtube.com/watch?v=pllibn-C3x0 фіксики вогнегасник

https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA мультфільм   пожежа

http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/11843-pozhezhnyk-sem-geroi-shtormu.html пожежник Сем

Отож, запам’ятайте, що вогонь може бути не тільки другом, але й страшним ворогом, якщо не дотримуватись норм поведінки. Пам’ятайте про це завжди і не допускайте, щоб з вами сталось лихо. Адже лихо може трапитися з тим, хто зневажає правилами.

Вихователь. Діти запам’ятайте:

01 — виклик пожежної машини;

02 — виклик міліції;

03 — виклик швидкої допомоги;

04 — виклик газової служби.

Немає нічого дорожчого за життя і здоров’я людини. Це найголовніше!Будьте здорові і нехай біда ніколи вас не настигає!

А для закріплення  матеріалу перегляньте  мультфільми за посиланням .


Комментарии




На цьому наша зустріч закінчилася .

Дякую, що ви так плідно попрацювали.

А зараз  за  роскладом погулянка на  свіжому  повітрі.

До побачення! 


20./04/2021

Добрий день , шановні діти!

Продовжуємо з вами  наші зустрічі у дистанційній  формі,

Тема нашої зустрічі  «ПРИРОДА В ЗАГАДКАХ, ПРИСЛІВ’ЯХ, ПРИКАЗКАХ ТА ВІРШАХ»

Мета:  Закріпити знання учнів про живу і неживу природу.  Розвивати пам'ять, логічне мислення, зв'язне мовлення. Виховувати любов до рідної землі, природи.                                      

         Наш дивний світ такий, як казка:

         Он в небі хмаронька пливе, —

         Тож бережи його, будь ласка,

         Все в ньому гарне і живе.

         Он квітка полум'ям палає,

         І ясне сонечко блищить,

         Чарівна пташечка співає -

         Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.

         — Прекрасні слова, що розкривають тему усього живого, що є в природі. Протягом навчального року ми побували у царстві чарівної природи, мандрували екологічними стежками, проводили операцію-рейд «Чистий клас», малювали перші весняні квіти і зустрічали птахів із теплих країв, розповідали про рослини своєї вулиці тощо.

                  До вашої  уваги я прорпоную  загадки

         Не гіркий і не солоний,

         А солодкий і червоний.

         Як же зветься цей товстун?

          Загадка 2,

         Ці стрункі грибочки

         Зайняли пеньочки.

         Шапки в них кругленькі.

         Кличуть їх …. (відповідь)

     Загадка 3.

       Маленький хлопчик у сірій свитинцімось

         По дворах стрибає, крихти збирає. (відповідь)

     Загадка 4

         Вдень я сплю, а прийде ніч,

         Отоді вже – інша річ!

         Я виходжу полювати –

        Стережись, мишва хвостата!

         Не злічу вже, скільки штук

         За життя я з’їв гадюк.

         Я колючий, мов будяк,

         А зовуть мене … (відповідь)

Ясподіваюсь, що ви відгадали загадки

А   тепер звернимось до  природи в прислів'ях»

         Народні прислів'я

 

   Весняний дощ зайвим не буває.

   Травень ліс одягає, літо в гості чекає.

   Перегній відвезем, так і хліб привезем.

   Весна красна квітами, а осінь пирогами.

   Журавель летить високо, бачить далеко.

   Горобець малий, та вдалий.

   Мороз не великий та стояти не дозволяє.

   Спасибі, морозе, що снігу приніс.

   Ліс сам себе чистить.

   Де багато пташок, там нема комашок.

   Де вода, там і верба.

   Бджола мала, а й та працює.

   Зима без снігу — літо без хліба.

   Зозуля стала кувати — морозу не бувати.

   Сонце — на літо, зима — на мороз.

А тепер переходимо до  «Природа в приказках»

 

         Пташка красна своїм пір'ям, а людина — своїми знаннями.

   Хто в літі буде співати, той у зимі буде танцю­вати.

   Хліб на хліб сіяти — ні молотити, ні віяти.

   На ледачій землі і трава не виросте.

   Листя пада — листопад.

   Осінь іде — дощі за собою веде.

Тепер ознайомтесь с «Природа у віршах»

Вишеньки

Поблискують черешеньки

в листі зелененькім,

черешеньки ваблять очі

діточкам маленьким.

Дівчаточко й хлопчаточко

під деревцем скачуть,

простягають рученята

та мало не плачуть.

раді б вишню з’їсти,

та високо лізти,

ой раді зірвати,

а годі дістати!

- Ой вишеньки-черешеньки,

червонії, спілі,

чого ж бо ви так високо

 виросли на гіллі?

Леся Українка

ВІРШ-РАЙДУГА

Ці рядочки — голубі,

в них літають голуби,

достигають синьо сливи

і дзвенить весела злива.

А оці рядки — зелені,

тут і липи, тут і клени,

тут і травка, і лужок,

і пахучий огірок.

Ну, а ці рядочки — жовті,

в них і сонечко, і жовтень,

все навколо в позолоті —

це, звичайно, їх робота!

 

і на вулицях широких

прапорів хлюпоче повінь,

ось чому рядки — червоні.

А оці рядки від снігу

ще вночі сіяли сріблом,

але вранці сонце всталс —

і сніжок на них  розтанув...

                        Костецький Анатолій

 

Чародійне слово

Хлоп'я у полі стежкою прошкує.

Метелик білий в маки залетів.

Чорненький котик в снопиках мишкує,

вони такі під сонцем золоті!

 

Він ловить шурхіт, шелест, шарудіння,

хапає снопик лапками двома.

А миша знає слово чародійне,

і він її ніколи не спійма.

                         Костенко Ліна

 

 

 

А зараз дайте відповіді на запропоновані запитання

 

Які тварини і птахи, занесені до Червоної книги?

Цього птаха називають лісовим лікарем», він лікує дерева, витягуючи шкідливих комах з-під кори? л)

Складіть кластер «Причини створення заповідників».

Чи росте дерево взимку? Чому?

Назвіть тварин, які взимку сплять?

Яка тварина може прожити без води 45 днів?

Хто змінює шубку 2 рази на рік?

Що таке Червона книга?

А зараз з вами зясуємо що  «Треба робити і, що  — неможна»

З початку зясуємо , що треба робити.

         Треба:

   садити (дерева);

   попивати (квіти);

   підгодовувати (птахів);

   допомагати (звірям узимку).

         Не можна:

   руйнувати (мурашники);

   ловити (метеликів);               

   руйнувати (гнізда птахів).

         — Молодці, діти! Сьогодні ми згадали правила поводження в природі, і я сподіваюсь, що ви їх запам'ятаєте і дотримуватиметесь.

Настав час  перегляду мультфільмів  за посиланням:

  https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI

Ось і добігла наша виховна година  до кінця.

Дякую вам за роботу!

А тепер мерщій на вулицю !!!!!

 

20./04/2021

Добрий день , шановні діти!

Продовжуємо з вами  наші зустрічі у дистанційній  формі,

Тема нашої зустрічі  «Сірники  не для забави, з ними страшно мати справи»

Мета:  розширювати знання дітей про значення вогню в житті людей, та шкоду під час необережного поводження з ним; закріплювати знання дітей про те, що вогонь може бути злим і добрим, що він може приносити користь і шкоду; ознайомити дітей із пожежною машиною і предметами пожежного щита; ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки; виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

 Я рада зустрічі з вами.І хочу сьогодні з вами поговорити про пожежну безпеку.Отже тема нашого заняття «Сірники – добро і зло, знає місто і село».А зараз пропоную вам відгадати загадки.

1. Бажаний гість,

замість цукерки дрова їсть.

2. Без крил, без ніг, без рук, а вгору піднімається.

3. Лежать у порядку дерев’яні малятка, білі, здорові, всі чорноголові.

 Сидять у коробці

Укупочці хлопці.

Хто хоче світити —

Готові служити.

Не чіпайте, діти,

Їх на забавки,

Бо можна згоріти.

Що це?…

5. Вогняний у мене

Ротик,

Язичок у ньому —Гнотик.

 Дивень-півень танцюриста,

Вдача в нього дженджуриста,

Язиків зі сто він знає,

Та ніколи не співає.

7. Лісом він котився з ревом,

Їв кущі, траву, дерева.

А коли напивсь води —

Стих і згаснув назавжди.

Вихователь.Молодці,діти,все вірно.

— Діти, а чи  знаєте ви, коли люди почали використовувати вогонь?

Ознайомлення з ілюстраціями.Пропоную дітям розглянути ілюстрації,де зображено використання вогню у різних сферах життєдіяльності людини

 

Виховний захід по ОБЖД "Вогонь злий - вогонь добрий"

, Пожежна безпека - Охоченський дошкiльний навчальний заклад (ясла - садок )  Охоченської сільської ради Нововодолазького району Харківської області

На замітку для дітей: прислів'я і приказки про безпеку – Сучасний журнал  про безпеку – Надзвичайна ситуація +

 

ТАК ВИГЛЯДАЄ ПОЖЕЖНИЙ ЩИТ

Стаття | Щит пожежний відкритого типу і його комплектація | Пожежна безпека  ТОВ Євросервіс

 Пожежний щит стенд для дитячого садка (арт.721) | Elitclass

Пожежний щит | Відповідальний знак від 17 грн

 

0Розвиваючі ігри "Пожежний щит" купити недорого. Виготовлення навчальних  ігор та стендів для дитячого садка під замовлення - Учснаб Україна

Іілюстрація пожежного щита  Це пожежний щит. Ми знаємо, що на всіх підприємствах, у школах, дитсадках є місце, де.зберігаються речі, необхідні для гасіння пожежі.

Я вам про нього зараз розповім.

 Пожежний щит фарбується у білий колір з червоною окантовкою — на білому тлі помітніші червоні пожежні інструменти, все обладнання повинно бути червоного кольору -для залучення уваги. Обов’язкове обладнання пожежного щита включає такі пожежні інструменти: багор, лом, лопата штикова та/або совкова, сокира, конусні відра.

Вихователь. Діти, ви мабуть вже трішки виомилися?Давайте пограємо з вами!

Що потрібно зробити ,якщо виникла пожежа:

1. Ні в якому разі не слід панікувати.

2.Викликати пожежників

2.Набирати номер «01»,

3.Називаюти свою домашню адресу.

Пожежа – це неконтрольоване горіння поза спеціальним вогнищем, що розповсюджується. Щорічно від пожеж стається безліч нещасних випадків, завдаються значні матеріальні втрати.

Будь-яка пожежа починається із загорання, яке інколи може ліквідувати одна людина, якщо має відповідні навички та знає правила поведінки під час пожежі. Тому, у разі виникнення пожежі необхідно заздалегідь знати: де і які засоби пожежогасіння розміщуються та як ними користуватися.

 

Під час пожежі необхідно остерігатися високої температури, задимленості та загазованості, обвалу конструкцій будинків і споруд, вибухів технологічного обладнання і приладів, падіння обгорілих дерев, а також провалів. Небезпечно входити в зону задимлення.

 

Рятуючи потерпілих з будинків, які горять, слід пам’ятати:

 

перед тим, як увійти у приміщення, що горить, накрийтесь мокрою ковдрою, будь-яким одягом чи щільною тканиною;

двері в задимлене приміщення відкривайте обережно, щоб уникнути займання від великого притоку свіжого повітря;

у сильно задимленому приміщенні рухайтесь поповзом або пригинаючись;

для захисту від чадного газу необхідно дихати через зволожену тканину;

у першу чергу рятуйте дітей, інвалідів та старих людей;

звертайте увагу, що маленькі діти від страху часто ховаються під ліжко, в шафу та забиваються у куток;

виходьте із осередку пожежі в той бік, звідки віє вітер;

якщо на людині горить одяг, зваліть її на землю та швидко накиньте пальто, плащ або будь-яку ковдру чи покривало (бажано зволожену) і щільно притисніть до тіла, у разі необхідності викличте медичну допомогу;

якщо загорівся ваш одяг, падайте на землю і перевертайтесь, щоб збити полум’я, ні в якому разі не біжіть – це ще більше роздуває вогонь;

для гасіння пожежі використовуйте вогнегасники, пожежні гідранти, а також воду, пісок, землю, кошму, ковдри та інші засоби, пристосовані для гасіння вогню;

бензин, гас, органічні масла та розчинники, що загорілися, гасіть тільки за допомогою пристосованих видів вогнегасників, засипайте піском або ґрунтом, а якщо осередок пожежі невеликий, накрийте його азбестовим чи брезентовим покривалом, зволоженою тканиною чи одягом;

якщо горить електричне обладнання або проводка, вимкніть рубильник, вимикач або електричні пробки, а потім починайте гасити вогонь.

Якщо пожежа застала вас у приміщенні, слід дотримуватись наступних правил:

 

якщо ви прокинулись від шуму пожежі і запаху диму, не сідайте в ліжку, а скотіться з нього прямо на підлогу;

до дверей приміщення слід повзти підлогою під хмарою диму, але не відчиняти двері відразу;

обережно доторкніться до дверей тильною стороною долоні, якщо двері не гарячі, то відчиніть їх та швидко виходьте;

якщо двері гарячі, не відчиняйте їх – дим та полум’я не дозволять вам вийти;

щільно закрийте двері, а всі щілини і отвори заткніть будь-якою тканиною, щоб уникнути подальшого проникнення диму. Повертайтесь поповзом у глибину приміщення і приймайте заходи до порятунку;

присядьте та глибоко вдихніть повітря, розкрийте вікно, висуньтеся та спробуйте покликати за допомогою;

якщо ви не в змозі розкрити вікно, розбийте віконне скло твердим предметом та зверніть увагу людей, які можуть викликати пожежну команду;

якщо ви вибрались через двері, зачиніть їх та поповзом пересувайтесь до виходу із приміщення;

обов’язково зачиняйте за собою всі двері;

зверніть увагу, що під час пожежі заборонено користуватися ліфтами;

якщо ви знаходитесь у висотному будинку, не біжіть вниз крізь вогнище, а користуйтеся можливістю врятуватися на даху будівлі.

Запам’ятайте: у всіх випадках, якщо ви в змозі, зателефонуйте «101» і викличте пожежну команду.

 

Пожежі часто виникають у лісах, степах та на торфовищах. Масові пожежі можуть виникати в спеку та під час посух від ударів блискавки або від очищення поверхні землі випалюванням сухої трави та необережного поводження з вогнем. Такі пожежі можуть спричинити спалах дерев’яних мостів, дерев’яних стовпів ліній електромереж та зв’язку, складів нафтопродуктів та інших матеріалів, що горять, будівель в населених пунктах. Від таких пожеж може постраждати значна кількість людей та тварин.

 

Якщо ви опинилися в осередку пожежі:

 

не панікуйте та не приймайте поспішних, необдуманих рішень;

не тікайте від полум’я, що швидко наближається у протилежний від вогню бік, а долайте крайку вогню проти вітру, закривши голову і обличчя одягом;

з небезпечної зони, до якої наближається полум’я виходьте швидко, перпендикулярно напряму розповсюдження вогню;

якщо втекти від пожежі неможливо, то вийдіть на відкриту місцевість або галявину, ввійдіть у водойму. Слід накритись мокрим одягом і дихати повітрям, що знаходиться низько над поверхнею землі – повітря тут менш задимлене. Рот і ніс необхідно прикривати одягом чи шматком будь-якої тканини;

для того, аби погасити полум’я невеликих низових пожеж, можна гілками листяних порід дерев забити полум’я, залити водою, закидати вологим ґрунтом та затоптати ногами;

під час гасіння пожежі не відходьте далеко від доріг та просік, не упускайте з виду інших учасників гасіння пожежі, підтримуйте з ними зв’язок за допомогою голосу;

будьте обережні у місцях горіння високих дерев, вони можуть завалитися та травмувати вас;

особливо обережними слід бути у місцях торф’яних пожеж, адже там можуть утворюватися глибокі вирви. За можливості, треба перевіряти палицею глибину слою, що вигорів;

після виходу із осередку пожежі повідомте місцеву адміністрацію та пожежну службу про місце, розміри та характер пожежі.

Якщо людина знає правила безпеки під час пожежі, вона в змозі не лише врятувати своє життя, а й надати допомогу іншим людям та врятувати матеріальні цінності від вогню.

 

Перша допомога при опіках:

 

посадіть або покладіть постраждалого;

обливайте місця опіків великою кількістю води (15 хвилин і більше, будьте обережні, щоб уникнути переохолодження постраждалого, особливо взимку);

якщо є можливість, то зніміть з уражених місць каблучки, годинники, паски, взуття до того, як утворились набряки;

зняти предмети одягу, які згоріли або ще тліють, можна лише у тому випадку, якщо вони не пристали до уражених місць постраждалого;

всі опіки необхідно захистити, прикриваючи їх чистою тканиною без ворсу (простирадло або наволока);

викликати швидку медичну допомогу за телефоном «103»;

Запам’ятайте! Не чіпайте нічого, що пристало до місця опіку!

 

Не змащуйте опіки ніякими кремами, лосьйонами, оліями або маслами! Не проколюйте пухирі!

Пропоную дітям вивчити прислів’я

• Не жартуй із вогнем — це небезпечно.

• Вогонь не вода — вхопить — не спливеш.

• Коли гуляєш в лісі, запам’ятай, вогню ніколи в лісі не залишай!

• Хай дитина знає кожна — жартувать з вогнем — не можна!

• З малої іскри — великий вогонь.

• Не грайся з вогнем — обпечешся.

• Коробка сірників, хоч і мала, наробити може багато лиха.

• Вогонь нам друг, та не завжди — чекати можна від нього біди.

• Запам’ятай це, дітвора,— газ і сірники — не гра!

https://vseosvita.ua/library/zanatta-na-gpdurok-bezpeki-sirniki-dobro-i-zlo-znae-misto-i-selo-88579.html

Гра «Юні пожежники»

Розставити у певній послідовності ілюстрацій, на яких зображений порядок роботи пожежників під час пожежі, дії з пожежною машиною. https://euroservis.com.ua/ua/chto-neobkhodimo-sdelat-v-pervuu-ochered-pri-vozniknovenii-pozhara/

На сигнал «Одягни пожежного» необхідно дібрати і розмістити на дошці малюнки із зображенням спецодягу пожежного.

https://youtu.be/4SvvVEFgXKI  пожежний щит

https://youtu.be/_tL33FTfesA пожежний одяг

https://youtu.be/a_dlA0xHOC0 навчальний фільм про ебезпеку  вогню

https://www.youtube.com/watch?v=ABYGUfKE1II мультфільм про вогонь

https://www.youtube.com/watch?v=pllibn-C3x0 фіксики вогнегасник

https://www.youtube.com/watch?v=bRezik8LHtA мультфільм   пожежа

http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/11843-pozhezhnyk-sem-geroi-shtormu.html пожежник Сем

Отож, запам’ятайте, що вогонь може бути не тільки другом, але й страшним ворогом, якщо не дотримуватись норм поведінки. Пам’ятайте про це завжди і не допускайте, щоб з вами сталось лихо. Адже лихо може трапитися з тим, хто зневажає правилами.

Вихователь. Діти запам’ятайте:

01 — виклик пожежної машини;

02 — виклик міліції;

03 — виклик швидкої допомоги;

04 — виклик газової служби.

Немає нічого дорожчого за життя і здоров’я людини. Це найголовніше!Будьте здорові і нехай біда ніколи вас не настигає!

А для закріплення  матеріалу перегляньте  мультфільми за посиланням .

На цьому наша зустріч закінчилася .

Дякую, що ви так плідно попрацювали.

А зараз  за  роскладом погулянка на  свіжому  повітрі.

До побачення!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання Музичне мистецтво 4 клас

Дистанційне навчання (музичне мистецтво) 6 клас

Дистанційне навчання Музичне мистецтво 7 клас