Дистанційне навчання Музичне мистецтво 7 клас

23.04.2021

Добрий день !

Розпочинаємо з вами урок у дистанційному вигляді.

Тема уроку :ТЕЛЕМЮЗИКЛ.

Сьогодні ви на уроці  працюєте за
планом

                             План
уроку

1.Ознайомитися з поняттям Телемюзикл

2.Прослухати  запропоновані телемюзикли.

4.Повторити пісні «Києве  мій» та  «Тече 
вода  з - під Явора

5.Прослухати запропоновані музичні твори за 
посиланням.

6.Записати домашнє завдання.

7.Переглянути відеоматеріал за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=TUWr293DAVY
телемюзикл

 Сьогодні я вам пропоную розглянути фрагменти
з телемюзиклу»Мері Попенс, до побачення»

Матеріал для слухання

https://www.youtube.com/watch?v=Zio4eUVwkD0


«Леді совершенство»

https://www.youtube.com/watch?v=GALKAABvHW0
«Непогода»

https://www.youtube.com/watch?v=5gxs2hh68I4
«Вітер змін»

https://www.youtube.com/watch?v=e7FweLnjuno»
33 корови»

Після  ознайомлення з музичним
телемюзиклом , надайте відповіді на запитання:

1.Які враження  у вас виникли після слухання.

2.Чи сподбався він вам.

3.Як  ви важаєте, чому саме цей телемюзикл
 набув популярності.

4.Якщо у вас була б можливість, ви  дали згоду  на зйомку   в ньому.
 

5.Ви хотіли зустрітися у реальному житті 
з такою людиною,як МЕРІ ПОПЕНС.

6.Що автор хотів відобразити  в
ньому.

7.Який характер має музика у телемюзиклу.

8.Дайте визначення поняття Телемюзикл.

9.Розкажіть ,як була написана пісня «Києве мій»

10.Чому цю пісню називають піснею серця.

11.На вашу думку, як , ви вважаєте ,  пісня»Києве 
мій» витримала випробування часом.  

12.Хтобув першим автором створення мюзиклу «Мері Попінс ,до  побачення.»

А зараз запишіть домашнє завдання.

Детальніше ознайомитися з телемюзиклом «Звуки музики»

Підготуйте міні- виступи про сюжет та особливості втілення музичних образів
у ньому.

На свій розсуд, виберіть пісню із телемюзикла , занотуйте її в  зошит ,та вивчить .

Ось і добіг наш урок до кінця.

Дякую за  роботу!

До побачення!

Видео YouTube   ‪2 минуты‬

 




16.04.2021

Добрий день !

Розпочинаємо з вами урок у дистанційному вигляді.

Тема уроку :МЮЗИКЛ.

Сьогодні ви на уроці  працюєте за
планом

                             План уроку

1.Ознайомитися з поняттям Мюзикл

2.Прослухати 

З. Запропоновані Мюзикли.

4.Ознайомитися ,Та вивчити  пісню «Києве
мій»

Мю́зикл (від англ. musical play — музичний спектакль) — музично-сценічна
вистава, в якій поєднуються різноманітні жанри і виражальні засоби естрадної та
побутової музики, хореографічного, драматичного і оперного мистецтва. Від
оперети відрізняється наскрізним драматургічним розвитком, використанням
вокально-хореографічних ансамблів, драматичним змістом.

Мюзикл, як жанр виник в США у 1920-х роках. До найкращих зразків мюзиклу
належать «Оклахома» Р.  Роджерса,
«Співаючи під дощем» Джина Келі, «Вестсайдська історія» Л. Бернастайна, «Моя
чарівна леді» Ф. Лоу, «Людина з Ламанчі» М. Лі, «Привид опери» Е. Л. Вебера,
«Гамільтон» Ліна-Мануеля Міранди.

Перший український дитячий мюзикл «Бджілка» (2010) м.Луцьк актори (7-16
років)Авторами першого українського дитячого мюзиклу «Бджілка» є Микола Гнатюк,
Віктор Тиможинський та Василь Чепелюк. Мюзикл розрахований на дітей віком від
п’яти до 13 років. Твір складається з трьох дій «Ранок», «Полудень», «Надвечір’я
»і триває близько години. Тексти пісень закликають дітей любити природу та
розвивають у них працелюбність..

 

ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

https://www.youtube.com/watch?v=98uy3EjmxSU
МЮЗИКЛ

https://www.youtube.com/watch?v=xi21XHWV0D4
РОМЕО І ДЖУЛЬЄТТА

https://www.youtube.com/watch?v=buZVwlORyas
УРОК МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

 https://www.youtube.com/watch?v=1i1Imo-a12s
«Києве мій»ПЛЮС

https://www.youtube.com/watch?v=gsf1MBU5kTs
«Києве мій «карооке

 І для закріплення перегляньте відео матеріали  за посиланням..

Прийшов час відкрити зошити і записати пісню.

                  « КИЄВЕ МІЙ»

Муз. І Шамо , сл.Луценка

Грає море зелене,

Тихий день догора.

Дорогими для мене

Стали схили Дніпра,

Де колишуться віти

Закоханих мрій...

Як тебе не любити,

Києве мій!

В очі дивляться канни,

Серце в них переллю.

Хай розкажуть коханій,

Як я вірно люблю.

Буду мріяти й жити

На крилах надій...

Як тебе не любити,

Києве мій!

Спить натомлене місто

Мирним, лагідним сном.

Ген вогні, як намисто,

Розцвіли над Дніпром.

Вечорів оксамити,

Мов щастя прибій...

Як тебе не любити,

Києве мій!

А зараз записали домашнє завдання

Вивчити пісню» Києве мій» І. Шамо ,сл.Луценка.

Дати відповіді на запитання

1.Що це »Мюзикл»?( зробити міні -доповідь)

2.Проаналізуйте прослухані мюзикли.

 3.Які спільні риси  опери, оперети, мюзиклу?

4.Перегляньте будь- які  сучаснім музичні
мюзикли .

Охарактеризуйте  особливості втілення
музичних образів в кожному з них.

5.Які вам подобаютья сучасні музичні мюзикли? Назвіть їх?

6.Чим подобаються вам сучасні мюзикли.?

На цьому наш урок закінчено.

Дякую за увагу!

До побачення!








Добрий день !

09,04.2021
Розпочинаємо з вами урок у дистанційному вигляді.
Тема уроку : «Музика театру»
                                                На уроці.
                                            План  

за яким потрібно працювати.

1.Ознайомится з поданим матеріалом.

2.Занотувати до зошита визначення «Оперета», різновиди
опери.


3.Прослухати запропоновані музичні твори.

4.Зробити аналіз музичних творів.

5.Ознайомитися з піснею «Тече вода з – під  Явора «

6.Занотувати пісню у зошит.

7.Переглянути запропоновані оперети.

                                                  1.Новий матеріал для засвоєння.

У драматичному театрі музика, яка використовується у постановках п’єс (драмі, трагедії, комедії), створює певну емоційну атмосферу; поряд із іншими засобами вона відтворює історичний, національний колорит, поглиблює характеристики  персонажів, підкреслює переломні моменти розвитку дії, драматичні кульмінації.
Створюючи музичне оформлення вистави, режисер драматичного театру може залучити  до цієї праці композитора, додати музичні п’єси і фрагменти з різних творів, не  пов’язаних із певною п’єсою.

У музичному театрі (театрі опери та балету, театрі оперети тощо) музика —  це основа музичного дійства, вона є найважливішим засобом характеристики образів і подій, вагомим компонентом драматургії спектаклю. Окрім музичних  номерів, що вплітаються в сценічну дію, використовуються і досить великі  інструментальні п’єси, що передують усій постановці або окремим актам спектаклю  (увертюра, антракти).

Багато номерів театральної музики, написаних  видатними композиторами, «живуть» самостійним життям і виконуються в концертах  у первинному вигляді (наприклад, музика Л. ван Бетховена до драми «Егмонт» Й.
Гете, Ф. Мендельсона-Бартольді до комедії «Сон літньої ночі» В. Шекспіра) або в здійснених автором обробках, здебільшого у вигляді сюїти (наприклад, сюїти Е. Гріга з музики до драми Г. Ібсена «Пер Гюнт», сюїта Ж. Бізе з музики до драми  «Арлезіанка» А. Доде ).

Музику для  драматичного театру писало багато композиторів, у тому числі Р. Шуман, М.
Глінка, П. Чайковський, А. Аренський, О. Крейн, Д. Шостакович та інші.

 Знайомство з творчістю композиторів. І.Кальмана та А. Хачатуряна.

— Імре Кальман —угорський композитор, один із засновників і найвизначніших представників
віденської оперети. Творчий доробок І. Кальмана становить 20 оперет, серед яких найвідоміші — «Циган-прем’єр», «Княгиня Чардашу» («Сільва»), «Баядера»,«Маріца», «Принцеса цирку», «Фіалка Монмартру» тощо. Композитор є авторомсимфонічних творів, інструментальних п’єс і романсів.

«Фіалка Монмартру» —оперета І. Кальмана. Дійові особи — актори, художники, поети, музиканти —
представники французької богеми, які живуть, творять і мріють на пагорбі Монмартр, у мансардах під дахами будівель Парижа.

 «Принцеса цирку» — оперета на лібрето А.Грюнвальда і Ю. Браммера. У центрі твору — сповнена чудес арена цирку та життя за лаштунками.За мотивами оперети було знято фільм «Містер Ікс». Кінострічка
мала великий успіх, а оперета І. Кальмана «Принцеса цирку» увійшла до репертуарів багатьох музично-драматичних театрів світу.

Музика відіграє надзвичайно важливу роль у балетах. За допомогою звуків, пластики і танцю
глядачеві передається зміст твору.

Музика і танець тут перебувають у єдності. Прикладом цьому може бути балет А. Хачатуряна «Гаяне».
Музика композитора відзначається національним колоритом та яскравими вірменськими народними мелодіями. Візитівкою А. Хачатуряна є його відомий «Танець із шаблями», завдяки якому в багатьох країнах світу за композитором  утвердилося жартівливе ім’я «містер Танець із шаблями».

 2.                                                                 .Різновиди опери 
 Опера-буффа (італ. орега  buffa — жартівлива опера) —   італійська комічна опера, що виникла на основі інтермедій та народно-побутової пісенної традиції. Опери-буффи писали Дж. Перголезі, Д. Чимароза, Г. Доніцетті,
В.А. Моцарт, Дж. Россіні тощо.

Опера-комік (фр.ореrа comique — комічна опера) — французька комічна опера, що спирається на ярмаркові
вистави. У цьому жанрі творили П. Монсіньї, Ф. Гарольд, Н. Ізуар тощо.

Зінгшпіль (нім.  Singspiel, від sing — співати, spiel — грати) — німецька комічна опера, де спів і танці чергуються з
розмовними діалогами. Типовими для зінгшпіля були побутові сюжети, інколи з  елементами казки.

На відміну від  класичної опери, оперети пишуться на комічний сюжет, музичні номери в них  коротші. Загалом музика оперети легка, розважальна, однак вона безпосередньо  наслідує традиції академічної музики.

Відомі оперети  створили І. Кальман, Ш. Лекок, К. Мілікер, Ж. Оффенбах. Й. Штраус-син, І.
Дунаєвський, Д. Кабалевський, Ю. Мілютін, Г. Свиридов, М. Лисенко та інші.

Оперета (італ. operetta — маленька опера) — музично-сценічна вистава переважно розважального
характеру, що поєднує монологічне і діалогічне монологічне з вокальною та   інструментальною музикою, танцювальне мистецтво й естрадні прийоми.
      
 3.Музичне сприймання. 
 І. Кальман. Арія «Карамболіна, Карамболетта» з оперети  « Фіалка Монмартру» .   І. Кальман. *Арія .містера Ікс» з оперети «Принцеса  цирку» 

 4.      Аналіз   муузичних творів.
                  
Розкажіть про своє враження від музики оперет І. Кальмана
                    
Назвіть особливості арії «Карамболіна, Карамболетта»
                     
Які  засоби виразності цього твору вам вдалося розпізнати ?                                                            
                      
Яким  у вашій уяві постає загадковий містер Ікс?
                      
Як   арія характеризує його як героя оперети?
                      
 Який   музичний образ танцю?
                    
Охарактеризуйте   засоби музичної виразності твору?
                
Які  зображальні засоби застосував композитор у творі?
                      
Якими  кольорами можна передати настрій цього твору  
                      
Особливості  жанру оперети було відчутно в музиці?
                      
Розкажіть про акомпанемент.?

 
        Музичне  сприймання  - силки

   А. Хачатурян. «Танець із шаблями» з балету «Гаяне». https://www.youtube.com/watch?v=1i8hkQjN20o

   https://www.youtube.com/watch?v=OjRXIq_ExYw
 Карамболіно


https://www.youtube.com/watch?v=pMTBpb0kzKwь-
арія містер Ікс


https://www.youtube.com/watch?v=RJogOzC-KTs
оперетта Монмантру


https://www.youtube.com/watch?v=zlydIRbhhJ4   ОПЕРЕТА ТРЕМБІТА

https://www.youtube.com/watch?v=64W_Lb41lv4
ЧОРНОМОРЦІ МАТЕРІАЛДЛЯ ОЗНАЙЦОМЛЕННЯ


https://www.youtube.com/watch?v=_36v2nTOjgs
МАТЕРІАЛ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ


https://www.youtube.com/watch?v=iY8hQmMfxA4
ПІСНЯ ТЕЧЕ ВОДА З ПІД ЯВОРА


https://www.youtube.com/watch?v=6wzRvhX4y90
ПІСНЯ Тече вода з під Явора карооке


 Розучування   пісні.

                                  «Тече вода  з-під Явора»

(слова Т. Шевченка, музика О. Злотника).

   Тече вода з-під явора
   Яром на долину.
   Пишається над водою
   Червона калина.
 
   Пишається калинонька,
   Явір молодіє,
   А кругом їх верболози
   Й лози зеленіють.


   Тече вода із-за гаю
   Та попід горою.
   Хлюпощуться качаточка
   Поміж осокою.


   А качечка випливає
   З качуром за ними,
   Ловить ряску, розмовляє
   З дітками своїми.

12.    Домашнє завдання

Намалювати  олівцями настрій навіяний піснею» Тече вода з –під Явора»

За допомогою  олівців або фарбів  спробуйте зобразити танець.

Чи будуть на вашому малюнку виразні образи танцівників?

Вивчити  пісню »Тече  вода з під Явора «

Ось і добіг до кінця  наш урок.

Дякую за увагу!

До побачення!



19.03.2021

Урок музичного мистецтва 7 клас
Добрий день!
Розпочинаємо з вами урок музичного мистецтва у дистанційному вигляді.
Тема уроку сьогодні « Шансон».,Барди.
Мета. Ознайомити з особливостями шансону, історією його виникнення та характерними ознаками, розглянути творчість видатних шансоньє.
Сформувати уявлення про авторську пісню,як жанр сучасної музики,особливостями,історією розвитку та провідними виконавцями бардівсткої пісні.
На уроці:
Ознайомитись з матеріалом;
–Слухання музики »Шансон»;та Бардів.
–Прсслуханняя пісні
«Пісня про рушник» М. Майбороди
– Слухання пісні
«Господи, помилуй нас» Тараса Петриненка
– Записати у зошит запропоновані пісні.
Виконати пісні з супроводом.
Переглянути відео матеріал для закріплення теми уроку
Матеріал для ознайомлення.
Вступ .
«Шансон» (фр. Chanson - пісня):
Також цей термін має і інші значення.
Фанцузька назва жанру куртуазної пісні в романських мовах - італ. canzone, кат. cançó, ісп. cancion; буквально - пісня);
французька естрадна пісня в стилі кабаре.

Загальна характеристика ШАНСОНУ

Жанри шансону використовували співаки французьких кабаре в кінці XIX століття - першій половині XX століття. Найбільш відомими з них є Арістід Брюан, Містінгетт. З кабаре дана модифікація шансону перейшла у французьку естрадну музику XX століття.
У 1950-х роках оформилися два головних напрямки оригінальної франкомовної пісні, існуючі до цього часу:
Жанр класичного шансону, де першорядне значення надається поетичної компоненті пісні і автор, як правило, сам є виконавцем. відомі Шарль Азнавур і Сальваторе Адамо, хоча їхня творчість ближче до традиційної естрадної пісні. Саме представники цього поетично-музичного напряму в повній мірі відповідають терміну шансоньє
Представники так званого «нового шансону» (nouvelle chanson), або «нової сцени» (nouvelle scène française) - це молоде покоління французьких естрадних артистів. У своїй творчості вони не відмовляються від використання новітніх прийомів сучасної легкої музики, включаючи елементи року, латиноамериканські та різноманітні інші етнічні ритми, електронну музику , але як і раніше дуже вимогливо ставляться до текстів своїх пісень. Початок «нового шансону» пов'язують з ім'ям Домініка А і відносять до останнього десятиріччя XX століття. Серед шансоньє, які прийшли на сцену в XXI столітті, Бенжамен Бьyoле, його сестра Коралі Клеман, Керен Анн, Олівія Руїз і багато інших.
Інший напрямок французької пісні другої половини XX століття - естрадна пісня, яку виконують chanteurs (співаки). Представники цього напрямку теж нерідко є виконавцями пісень власного твору (поетами і / або композиторами), але в силу полегшений поетичного змісту вони не є шансоньє в повному розумінні цього слова. Всесвітньо відомими виконавцями французьких естрадних пісень
Цей термін має також інші значення, Шансон (фр. chanson - пісня):


Барди

За часів середньовіччя барди були професійними поетами- співаками,які виконували пісні -,героїчні,бойові,,релігійні.,елегії.
З епохи романтизму бардівська творчість набула особливої популярності.
Давніх бардів оспівували поети і письменники ,зокрема Скотт,Бардам Шекспір.
Бардів називали самодіяльних поетів і виконавців авторської пісні, це наприклад Б Окуджава .Виконують такі пісні під акомпонімент власної шестиструнної гитари,кобзуи ліри.
Українські барди називають себе кобзарями,співцями. Перші фестивалі українських бардів"Оберіг","Червона рута"відбулася на прикінці 1980-рр.

Завдання на урок:

Прослухайте подані музичні твори.
Шарль Азнавур, Мірей Матьє. «Une Vie D’amour» («Вічне кохання»).
Едіт Піаф. «Non, Ge Ne Regrette Rien» («Ні, я ні про що не шкодую»).


Прослухайте пісню«Пісня про рушник»
(слова А. Малишка, музика П. Майбороди).-

Прослухайте пісню Слова і музика Тараса Петриненка «Господи , помилуй нас»


.Відкрийте зошити та запишіть запропоновані пісні у зошит .

Виконайте пісні з супроводом .

Перегляньте поданий відео матеріал для закріплення.
Швидко проминув час , виконуючи наші кроки- завдання , наш урок підійшов до кінця.

Так , що відкрийте знову свої зошити і запишіть домашнє завдання.

Завдання для домашньої роботи.
– Підготуй улюблену пісню Шансона І вивчи її, а на наступному уроці виконаєш її.
–Підготуй міні – розповідь про відомий тобі гурт Шансона.

Дайте відповіді на запитання :

1. Назвіть попередників сучасних бардів у різні історичні епохи та в різних народів ?
2.Як ви вважаєте , чим відрізняється бардівська пісня від шансона?
3.Чи подобається вам музика напрямку «Шансон?»
4.Чи подобається вам музика Бардів?

.Підготуйте міні – повідомлення про « Бардів»

Повторіть пісні ,які ви готували до 8 березня.

Вивчіть пісні «Пісня про рушник» та" Господи помилуй»

Фото пісень написаних у зошиті «Пісня про рушник « , «Господи ,помилуй нас», відповіді на запитання, міні виступи надсилайте у особистий вайбер.
Оцінки за роботу в класі, та домашнє завдання будуть виставлені у журнал за 19.0.03.2021

Наш урок закінчився.
Дякую за увагу.
Чекаю від вас виконану роботу.
Бажаю успіхів!
Будьте здорові та бережіть рідних!



02.04.2021

Добрий день !
Розпочинаємо з вами урок у дистанційному вигляді.

Тема. «Звучить авторська бардівська пісня»

МЕТА УРОКУ Ознайомити з історією авторської пісні, особливостями
авторської пісні,  з видатними виконавцями
 авторської пісні.

                                                    Сьогодні  НА УРОЦІ !

Ви будете працювать за таким планом :

1.Ознайомлення з темою уроку .

2.Дайте відповіді на  запропоновані запитання


3.Слухання поданих творів.

4.Аналіз прослуханих творів -  надати
відповіді на запитання

5.Виконання пісні «Господи , помилуй нас «Т.Петриненка

6.. Ознайомлення з  піснею про дружбу
7 Написання  пісні про дружбу

                              Робота на    уроці!

Сьогодні запрошую вас на концерт авторської пісні. Ви и матиметео
можливість дізнатися про історію авторської пісні минулого та сьогодення!

На початку уроку для розпівки, проспівайте  пісню «Господи помилуй нас»,яку ви вивчали на
попередньому уроці.

 Настав час  ознайомтесь з новим матеріалом

            Новий матеріал для
засвоєння. Написати до робочого  зошита

Твори, що вивчаються на уроці:

Фрагменти композицій:

·        
Горчинський. «Троянди на пероні».https://www.youtube.com/watch?v=-2fmi_ySaWc

·        
Морозов. «Армія світла», https://www.youtube.com/watch?v=3EEYmMnsDZU

·        
Висоцький. «Песня о друге».https://www.youtube.com/watch?v=AbVnlmR4fz4

·        
Нікітін. «Под музыку Вивальди».https://www.youtube.com/watch?v=haoGobkCR44

·        
«Господи, помилуй нас» (слова і музика Т.
Петриненка).https://www.youtube.com/watch?v=nj-E23lD9P4


  • https://www.youtube.com/watch?v=QIVF4vLCsEQ ПІСНЯ ПРО ДРУЖБУ



Настав час  ознайомтесь з новим матеріалом

                1.Новий матеріал для засвоєння. Написати до робочого  зошита

Авторські пісні створюють і виконують самі автори.
Виконавцями авторської пісні є співаки-барди. Іноді авторську музику виконують і співаки поп-музики. Синонімом терміна «авторська пісня» в українській мові є співана поезія. Це найдавніший вид творчості, що відомий культурам чи не всіх народів.

    Виражальні засоби та характерні риси авторської пісні

·        
Текст Змістове та якісне навантаження — на поетичному тексті; зміст текстів, манера виконання, сценічне обличчя автора і навіть характери героїв глибоко пронизані особистісним началом поета,
·   ,природність, мелодійність та гармонійна функціональність·   музичного матеріалу.
·Виконання Камерність виконання;автор за допомогою своєї творчості наче веде довірливу розмову з аудиторією,
викликає на відвертість у дружній атмосфері взаєморозуміння і довіри.

       
Настрій виконавця Настрій довірливого спілкування,пісня — звернення до людей, спроба донести своє сприйняття світу до свідомості слухача;
пісня адресована і звернена до однодумців автора,хто не чекає просто розваги, а шукає, перш за все, духовного розуміння. Саме тому творчість автора (і барда в тому числі) невід’ємна від аудиторії та її настрою.


·        
Авторська пісня здатна об’єднати навколо себе широке коло  ебайдужих до життя і суспільства людей.

Запам’ятайте! (Записати до  робочого зошита  )

Авторська пісня — умовна назва музичного твору, автором тексту і виконавцем якого є одна й та сама людина.

                                                    
Історія розвитку авторської пісні  


Попередником авторської пісні можна вважати міський романс та пісенні мініатюри А. Вертинського. Широку популярність здобула авторська пісня в середині 1950-х років, коли з’явилися записи на магнітофонній плівці. У той час відомими стають пісні Б. Окуджави, Ю. Візбора і Н. Матвєєва. Пізніше, у 1960-х і 1970-х роках, класиками жанру стають В. Висоцький, О.Галич, С. Нікітін, О. Городницький та інші, а в 1980-х і 1990- роках до них додалися М.Щербаков і творчий дует О.Івашенка і Г.Васильєва.

Предтечею сучасної української авторської пісні можна вважати творчість мандрівного філософа, поета-співака Г. Сковороди, пісні якого дратували владу і церкву, зате їх залюбки виконували кобзарі.
«Відлига» середини XX ст. послабила тоталітаризм і дала можливість авторам писати та співати рідною мовою. Перші твори українською мовою були створені в Києві, десь у середині 1960-х років. Одними із перших зазвучали пісні А. Горчинського, українського композитора, співака і режисера (Київський театр опери, театри Львова, Хмельницького, Тернополя). Серед його пісень — «Росте черешня в мами на городі», «Троянди на пероні», «Зачекайте,
літа» та інші.
На початку 1970-х років україномовна авторська пісня з’явилася у Львові у вигляді співаної поезії (В. Морозов), а згодом у Києві вже як власне авторська пісня (І. Жук, В. Шинкарук). У 1988 р. у Львові з’явився театр авторської пісні «Не журись!»(В.Морозов,А.Панчишин,Т.Чубай та інші).На хвилі національного піднесення в Україні 1988-1991 рр.україномовна авторська пісня розквітла на фестивалях «Червона Рута» й «Оберіг».

 3. Аналіз музичних творів. ( письмово у зошитах!)
·        
1.Які особливості авторської пісні було відчутно у творах?
       
2.Назвіть засоби музичної виразності кожного твору.

  • 3.розкажіть про зміст та характер авторських пісень.
  • 4.Які особливості авторського стилю вам вдалося розпізнати у прослуханих піснях?
  • 5.Які пісні вам сподобалися? Обгрунтуйте свій вибір.

 Знайомство із творчістю виконавців авторської пісні.

        
Віктор Морозов 
— український поп- і рок-співак та гітарист, музичний продюсер, теле- і радіоведучий, перекладач (наприклад, перекладав роман про Гаррі Поттера). Лауреат фестивалю «Червона рута» (Чернівці, 1989 р.,
Перша премія в жанрі авторської пісні).
На початку
1970-х років — перший в Україні виконавець авторської пісні та співаної поезії українською мовою. У Львові В. Морозов створив біг-бітову групу Quo vadis» і рок-гурт «Арніка», був солістом ВІА  «Ватра» і поп-гурту «Смерічка».
Від  1988 р. — один із засновників, а згодом — незмінний мистецький керівник львівського театру-кабаре «Не журись!».
На початку1990-х років започаткував музично-акустичний проект «Четвертий кут». Відтоді активно концертує разом із гуртами «Четвертий кут» і «Мертвий півень» та сольними програмами в Україні та за кордоном.
        
Володимир Висоцький 
— видатний радянський актор, співак і поет(бард),класик жанру авторської пісні.
Написав близько 700 пісень і віршів, з великим успіхом гастролював у СРСР і за кордоном. У поезії В. Висоцького на межі 1960-х — 1970-х років особливо виділяються зразки сповідальної, любовної лірики («Пам’ятник», «Я не люблю» та інші), а також твори, пов’язані з філософськими, «гамлетівськими» мотивами,військові балади.В.Висоцький особливо прославився виконанням своїх авторських пісень під акустичну гітару. У роки суворої цензури він порушував цілу низку заборонених тем, від чого і сам часто був під забороною.

        
Сергій Нікітін 
— російський композитор, автор і виконавець пісень. Музика С. Нікітіна звучить у багатьох фільмах («Москва сльозам не вірить», «Іронія долі,
або з легким паром», «Старий Новий рік» та інших) і театральних постановках.

5. Виконання пісні. «Господи, помилуй нас» (слова і музика Т.Петриненка).

 
6.Актуалізація опорних знань Відповісти на запитання, письмово.,   та записати пісню «Пісня про дружбу» ,

                                                  Питання до класу
        
1.Що таке авторська пісня?
· 
2.Які виконавці працювали в цьому жанрі?
·                   
3.Музика якого автора вас вразила найбільше?   

  • 4.Кого називають бардом?
  • 5.Які характерні риси притаманні бардівським пісням?
  • 6.Що ви знаєте про історію розвитку бардівської пісні?


                                                                                                           Пісня про дружбу

Слова: Марія Ясакова.        
  Музика: Ольга Янушкевич.

                                            1. Знають всі коли є друг –

                                           Все світлішає навкруг,

                                           Якщо сам не підведеш –

                                          Друзів  більше ти знайдеш.

                                                
                                                          Приспів:

                                                Дружать сонце і земля,

                                                      Дружать луки і поля,

                                                                  Дружать діти на землі
                                                                     
                                                                            І  великі, і малі!

                                                                                      Разом ходим на гурток,
                                                    
                                                                                            Поспішаєм на каток.

                                                                                                 Нам незгоди не страшні –
                                                 
                                                                                                       З другом весело мені.

                                                                      Приспів.

                                                    
                                                             2.   Де єднає дружба всіх –

                                                               Та лунає пісня й сміх,
                                                 
                                                                Свято нам несуть у дім –
                                                  
                                                                  Буде весело усім.

                                                                       Приспів.

Прийшов час  записати домашнє завдання.

Домашнє завдання.

1.Послухайте музику, яка зазвичай лунає у вас вдома.
2.Чи будуть серед неї авторські пісні?
 3.Спробуйте себе у жанрі авторської пісні.
4.Запишіть свою пісню на диктофон.
5.Запишіть у зошити  відомих виконавців авторської пісні, яких ви знаєте.
6.Вивчити пісню «Пісня про дружбу»  за  посиланням https://www.pisni.org.ua/songs/3281525.html
Для закріплення перегляньте матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SNscxI3Z-n8

                                                                                    УВАГА!

Класну роботу  виконуємо на уроці , а фото  роботи надіслати 02.04.2021 ,


А домашнє завдання виконати  і надіслати  03.04.2021

ВСІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАЄМО У CIassroom  для оцінювання. Отримана оцінка  буде зарахована  02.04.2021 і виставлена у журнал . 


Наш урок добіг до кінця.

Дякую за увагу і

Дякую за роботу!

Будьте здорові, бережіть себе!

До побачення!






\Дистанційне навчання Музичне мистецтво 7 клас

06.11.2020

Добрий день ,діти!

З 06.11.2020 ми з  вами розпочинаємо дистанційне навчання по предмету Музичне мистецтво

І Тема нашого уроку" Обробка народної пісні."                                                                                   Ознайомтесьз матеріалом уроку на  подану тему.

https://vseosvita.ua/library/tradicijna-obrobka-narodnoi-pisni-82445.html                                                    Прослухати українську народну  пісню за посиланням "Гаю , гаю, зелен розмаю"

 https://www.youtube.com/watch?v=Ue4wuWLu4Vg

Дайте відповідь на запитання , які співочі голоси  існують у цьому творі:

1) жіночі,2) чоловічі,3) змішані.(потрібно вибрати один варіант).

Прослухайте,та проаналізуйте  українську народну пісню "Сонце низесенько"

https://www.youtube.com/watch?v=0DkXsnKNRgs

https://www.youtube.com/watch?v=Bcagje-DmNY

СОНЦЕ НИЗЕНЬКО, ВЕЧІР БЛИЗЕНЬКО

     (українська народна пісня)

«Сонце низенько, вечір близенько,
Вийди до мене, моє серденько. (2)

Ой вийди, вийди та не барися,
Моє серденько розвеселиться.  (2)

Ой вийди, вийди, серденько Галю,
Серденько, рибонько, дорогий кришталю! (2)

Ой вийди, вийди, не бійсь морозу,—
Я твої ніженьки в шапочку вложу. (2)

Через річеньку, через болото
Подай рученьку, моє золото!  (2)

Через річеньку, через биструю
Подай рученьку, подай другую.  (2)

Ой, біда, біда, який я вдався,—
Брів через річеньку, та не вмивався. (2)

Ой завернуся та умиюся,
На свою милую хоч подивлюся».  (2)

«Ой не вертайся та не вмивайся,
Ти ж мені, серденько, й так сподобався. (2)

Ой там криниця під перелазом —
Вмиємось, серденько, обоє разом.  (2)

Моя хустина шовками шита —
Утремось, серденько, хоч буду бита. (2)

Битиме мати, знатиму, за що:
За тебе, серденько, не за ледащо!» (2

Прослухайте Аhttps://www.youtube.com/watch?v=Bcagje-DmNYкустик - кавера  В     Менькова на аріюПетра "Сонце низенько " з опери  М. Лисенка "Наталка Полтавка"

https://www.youtube.com/watch?v=irZV_CCGicM




Завдання
Дайте письмово відповіді на поставлені запитання.
Прослухайте твори .
Запишіть до зошитів поняття : обробка, гармонізація,  , обробка народної вокальної музики.
Запишіть до зошитів   українську народну пісню"Сонце незесенько"
"Одна калина"
Проспівайте ці пісні разом з орігіналом.
Виконане завдання надсилайте, у вайбер на мій особистий номер  , на наступний день після уроку, наприклад за 06.112020 .надіслати 07.11.2020 до 19.00 години.
Бажаю успіхів !
До зустрічі на наступному уроці!






     

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання (музичне мистецтво) 6 клас

Дистанційне навчання (ГПД) 3-4 клас